۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۴۰

سرهنگ غلامی:

۲۵ هزار زائر استان مرکزی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند

۲۵ هزار زائر استان مرکزی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند

اراک - خبرگزاری مهر: مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)۲۵ هزار نفر به حرم مطهر ایشان از استان مرکزی اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر٬ سرهنگ اسماعیل غلامی ظهر شنبه در نشست خبری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)٬ با بیان این‌که سال گذشته قریب به ۲۵ هزار نفر در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضور داشتند٬ افزود: در سال جاری نیز پیش‌بینی می‌شود٬ ۲۵ هزار نفر در مراسم سالگرد رحلت امام راحل (ققدس) از استان مرکزی حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به این‌که تعداد در قالب کاروان و شخصی به حرم مطهر می‌روند٬ گفت: مردم استان مرکزی از 13 خرداد ماه به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ۸۰ گردان سازمان دهی نشده٬ اعزام زائران حرم مطهر امام  راحل(قدس) را به عهده دارند.

سرهنگ غلامی همچنین از تشکیل کمیته اعزام به همت سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد و اضافه کرد: این کمیته از ۵ زیر مجموعه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: کمیته حمل و نقل به عهده سازمان پایانه‌ها٬ امنیتی و انتظامی به عهده معاونت سیاسی٬ فرهنگی و اطلاع رسانی به عهده معاونت سیاسی و امنیتی استاندار٬ پشتیبانی به عهده سازمان صنعت٬ معدن و تجارت و امداد و درمان به عهده دانشگاه علوم پزشکی است.

مسوول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: هر یک از این کمیته‌ها به معاونت مربوطه در سپاه روح‌الله استان مرکزی٬ فعالیت‌های محوله را به عهده دارد.

غلامی همچنینی از بیمه زائران و اتوبوس‌های حامل آنان خبر داد و تصریح کرد: تعدادی کارت بیمه بی نام نیز در این سفر برای افرادی که کارت بیمه ندارند٬ تهیه شده است.

وی در پایان تصریح کرد: همزمان با بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در بیش از ۲۰۰ پایگاه بسیج برنامه‌های برگزار خواهد شد.

کد خبر 2067888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha